Backar snart över den...

När man skaffar en ny mobil, så tror man ju så klart att den ska funka som den ska... men sådan tur har inte jag.
Har skickat in telefonerna (En Sony Ericsson, vad annars...) 3 gånger, varav 2 av gångerna så har jag fått en ny av samma märke och modell... men med SAMMA fel på alla som jag fått... okej, fjärde gången fick jag reklamera telefonen, och har då fått en annan SE... som NATURLIGTVIS har samma satans fel som de andra... aldrig mer en SE, säger jag bara... är bra sugen på att ta ur SIM-kortet ur telefonen och backa över fanskapet till mobil med bilen...
Borde vara väldigt bra reklam för SE, har haft... hmm, 6 olika SE telefoner, och EN av dem har funkat som den ska... bra jobbat...
Jag och mr K satt och diskuterade den där satans telefonen... (fick lov att ringa upp 3 gånger, eftersom det BRÖTS... och då satt jag inte ens i BUNKERN, utan i TV-rummet...)
Jag: Om jag slänger den åt helvete, så kanske jag blir av med den... fast med min tur så slänger jag den väl rätt i TV:n så att den går sönder istället.
K: Inte helt omöjligt... och då blir du väl skinnflådd av dina päron när de kommer hem?
Jag: Och du tror på fullaste allvar att jag tänker vara hemma när de upptäcker hur TV:n ser ut?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0