Barnkalas

Idag har jag varit på kalas hos I, som fyllde fem... var lite svårt med allt folk man inte kände... de enda jag kände var I och hennes föräldrar, så det var rätt jobbigt... men var himla trevligt där iaf :)
Fast blev lite irriterad när en viss person hela tiden tjatade om att I skulle testa en jacka, för annars så skulle hon ge bort den till någon annan, minns dock inte vem... tyckte det var himla taskigt! Kan förstå att I inte ville testa jackan medan allt folk var där... skulle inte jag heller vilja göra.
Visst, visst, det var "bara" en jacka, men vem som helst skulle bli stressad av att ha en massa folk omkring sig, och sedan en person som tjatar på en om att man ska testa en jacka, för "annars ger jag den till någon annan!"
Nåja, det var väldigt trevligt ändå, så ska väl inte klaga allt för mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0