Det är 2010, och jag har en nyköpt telefon utan 3G...

Jahapp, då har jag gjort det- IGEN... måste byta telefon- IGEN! Jag blir fan aldrig nöjd... "felet" på den nya telefon är, tro det eller ej: INGEN 3G!!
Okej, kanske inte jordens undergång, tänker ni.
Jo, det är det! Nåja, nästan iaf. Försök att prata i telefonen i min bunker med 2G! Jag kan upplysa er om att: Det går inte. Trust me, jag försökte igår och det gick helt åt... helvete.
Hur i hela friden kan en NY telefon INTE ha 3G?! Till och med min telefon från "stenåldern", dvs 2007, har ju för faen 3G! Och den här är ny och har inte 3G! Vad är det för fel med den bilden, egentligen?!
Så imorgon blir det att knata in till butiken (igen) och be dem snällt om att få byta telefon.
Fast det "roligaste" av allt var att butiksbiträdet jag snackade med, frågade vad jag använde telefonen till. Mitt svar:
"Ptja, prata i, lyssna på musik och skicka SMS."
Lite svårt att prata i en telefon som har taskig mottagning, eller hur? Man tycker ju att butiksbiträdet kunde ha upplyst mig om att den inte har 3G...

Jag blir galen på mig själv, jävla impulsivitet att ställa till det... igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0