Full fart framåt!

Idag bar det iväg till stallet... har haft lite dåligt samvete eftersom jag inte varit där på ett tag, tillsammans med min vapendragare.
Men men, idag bar det iväg iaf! (På mer än ett sätt...)
Det blev en barbackatur, mysigt som bara den! Kommer ihåg vad min käre vapendragare sa innan vi stack iväg i galopp: "Om JAG ramlar av, så försök att INTE springa över mig, snääälla!"
Så kom vi till backen, hästarna kom fram i trav och sedan galopp. Jag måste ha sett jävligt rolig ut, det såg ut ungefär som att jag försökte undvika en massa kulor (som skjuts ur t ex en pistol...) eftersom jag for hit och dit när vi travade... sen när min kära springare kom fram i galopp så tog jag ett ordentligt tag i manen för att inte flyga all världens väg, men FAN vad härligt det var!
Detta måste göras om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0