Ny nalle- igen

Jahapp, ny nalle igen alltså... en Samsung den här gången... är nog enda märket av de stora märkerna (hmm, stavas det så tro?) jag inte haft...
Men har inte vågat starta den än... men vet inte varför, är väl oroligt över att den ska få tokspel och flippa ut helt och hållet, antar jag.
Den fanns i tre färger; svart, röd och... tadaaa; babyrosa... och man behöver inte vara ett geni för att lista ut vilken färg jag valde.
Precis, den babyrosa. (Var det förutsägbart, tro?)
Min käre bror suckade bara innan han svarade, när jag frågade vilken färg han trodde jag hade valt:
"Den rosa?"
Var väl egentligen inget som helst fel på varken den svarta eller röda, men men, nu fick det bli rosa den här gången ;)
Enda minuset... eller ja, jag har gnällt varenda gång en sån där grej kommit på tal (och inte så lite heller) är att det är en touchscreen på den. Och jag har inte gnällt lite över de telefonerna med touchscreen.

Exempel:
Mitt ex köpte en Iphone för... hm, två år sedan? Och han gjorde ingenting annat än att pilla på den där luren... vilket gjorde mig vansinnig. Så jag sa att:
"Om jag någonsin skaffar en telefon med touchscreen, skjut mig!"

Och nej, jag vill inte bli skjuten nu, men skulle tippa på att jag kommer vara tämligen grinig innan jag vant mig vid att det är touchscreen istället för knappsats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0