Paranoid

Jag hatar att sova ensam i stora hus, det skrämmer skiten ur mig. Och vad ska jag göra ikväll, om inte precis det?! Hur ska jag lyckas sova inatt egentligen?! Detta skrämmer livet ur mig, jag vill inte sova, jag kan inte sova och paniken knackar mig på axeln igen, jag är livrädd!
Sen att jag är extremt mörkrädd och extremt paranoid gör inte saken bättre, vad fan ska jag göra?!
Vill bara bryta ihop av stressen jag känner, men... ja, som sagt, vad fan ska jag göra?!
Och så jag, smart som jag är, söker på Google efter, tadaa; "mörkrädd" och blir fan ännu räddare...

Kommentarer
Postat av: Pea

Dumt att söka på det då ;) tycker inte du borde va rädd att va där när du bott där hela(?) ditt liv, men man kan ju inte styra sina känslor tyvärr :/ fast du har rätt; hur ÄR läskiga nattetid -.-

2010-08-12 @ 02:23:07
URL: http://summerzpyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0