Tokar och väta

Är nu hemma hos mr K, och har varit det sen i onsdags.
Vissa gånger funderar jag över hur vissa personer tänker när de kör bil. När jag var ganska nära mitt mål, hade väl 1,5mil kvar, ungefär, så blir jag omkörd av en riktig tokjävel. Jag menar, vem fan kör om, mitt bland vajerräcken?! Det var enfiligt på den sträckan! Blir tokig på sådana idiotomkörningar... men kan tyvärr inte göra så mycket åt det...

Och i onsdags var jag och miss P ute och red också... vädret var inte direkt det bästa, det regnade hela ridturen, så man blev lite smått kall... och när regnet träffade mina bara armar, så kändes det som att det var nålar som träffade armarna, istället för regn... Snacka om att vi frös när vi kom tillbaka till stallet! Jag var dock inte lika blöt, eftersom min säkerhetsväst absorberade en hel del av vätan... miss P, däremot, hade det lite värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0