Eleanor

Jahapp, igår var man iväg till Rättvik... är ju Classic Car Week den här veckan... massor av fina bilar... skulle inte ha något emot att ta med mig en eller två av dem hem... MINST :)
Men svor som en galning ibland, eftersom zoomen på kameran hakade upp sig, så att bilkraken hann åka iväg, eller så var det (självklart) någon gångtrafikant eller cyklist som kom farande och förstörde min bild -.-
Och såg ju självklart ett flertal av märket min drömbil är... har velat ha en sådan där bil sedan jag var 13, då jag för första gången såg filmen "Gone in 60 seconds", med Nicolas Cage. Den filmen då han ska sno 50 bilar på 24 timmar...
Den sista bilen han ska sno, Eleanor, det är en sån bil jag har velat ha sedan jag var 13... en Ford Mustang...
Kan inte någon vänlig själ ge mig en Ford Mustang? Please?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0