Varför sa du inget om kakorna?!

Sitter här och slökollar på TV, medan mr K är ute i köket.
"Snutt" hör jag ifrån köket.
Reser mig från soffan och knatar ut i köket, där mr K står med en plastbytta i händerna.
"Varför talade du inte om att jag fått Bessykakor?!" muttrar han.
"Men det sa jag ju?"
"Nä! Du sa att jag hade fått kakor, inte Bessykakor! Hade jag vetat det, så hade jag ju kunnat äta dem i flera dagar!"

Mr K är lika galen i de där Bessykakorna, som jag hittade recept på för flera år sedan, men vet inte vad, som två av mina brorsöner är...
De går åt rätt fort där hemma ;]

Kommentarer
Postat av: annelie

Dem hade jag velat smaka till kaffet.................

2010-12-30 @ 19:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0