Save me...

Jaha... imorgon åker jag hem, och det känns som att hjärtat slits ur kroppen på mig... jag vill inte åka hem! Jag vill inte lämna mr K!
Ibland känns det som att jag vill slå sönder hela världen... jag tycker inte om mig själv, men det var länge sedan jag gjorde det... jag vill vara hon som jag var för länge, länge sedan, men hon är död nu, verkar det som...
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, ångesten river sönder mig totalt...
Jag vet egentligen inte längre vad jag vill, jag vill så mycket, att jag tillslut inte vill någonting alls...
Save me from myself...

Kommentarer
Postat av: AnneLie

Skriv ner det du vill och försök att ta en sak i taget. Börja med det som du känner betyder mest för dig. Så kanske du hittar tillbaka till den du vill vara.

Sen vet du att jag finns när som helst du behöver så ring.

Sen kör du försiktigt hem så du kan komma ner till oss igen.

kram AnneLie & Sten

2010-11-09 @ 11:09:25
Postat av: Pea

Du får tänka att det inte är sista gången ni ses iallafall, och du har ju nåt kul att se fram emot nu på fredag :D dessutom får du ju träffa han en snabbis då med ^^ Finns om och när du behöver prata <3

2010-11-09 @ 16:33:22
URL: http://summerzpyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0