Biltur... eller bilotur?

Jahapp, skulle köpa snus åt faderskapet eftersom jag ändå skulle iväg och fara runt. Drog in på Konsum för att köpa en rulle snus, kommer till kassan och frågar efter en, men nej, det finns inte, det är helt slut på snus.
"Säkert alla älgjägare som ätit upp det!" muttrar jag surt och stressar ut till bilen, drar till ICA, där jag som tur är, kan köpa snuset :P

På hemvägen så har jag precis kört igenom en rondell, och får strax efter den lov att slå på tvärniten, eftersom en liten kisse spurtar över vägen.
Visst, visst, du ska väl egentligen inte väja för en katt, men inte fan tänker jag ha på mitt samvete att jag kört över en stackars katt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0