Ditt och datt

Jahapp, idag ska man iväg till storebror... är kallt som... okej, inte riktigt kallt som satan, men... ganska kallt iaf, -10, har jag för mig det var, sist jag kollade... men men, jag sitter inne i värmen med en kopp kaffe, så ska inte klaga :D
Fast innan man drar iväg till storebror (är ett par timmar kvar tills dess, ska inte vara där förrän 17.30...) så ska jag ta och fixa ett par saker... en present till mamma, till exempel... vet dock inte riktigt vad jag ska köpa, men det ordnar sig väl...

Var något grinig för en stund sedan, eftersom klädesplagget jag HADE tänkt ha på mig, hade krympt i tvätten... tvättmaskinssate som inte fungerade som den skulle, grrrr...
Men men, fick ta något annat istället, inte så mycket att göra åt...

Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Burr så kallt här nere är det bara -2 men det blåser.

Du får hälsa och gratta till brorsan och mamma från oss också

kram

2010-10-24 @ 14:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0