Ditt och datt

Idag har jag varit riktigt hurtig, minsann. Gick på crosstrainern i sammanlagt 1 timme, sedan har jag varit ute och ridit med miss P, och senare ikväll så var vi även ute och gick en promenad.

Invigde mina nya ridbrallor idag. Jag fick dem av mamma igår. Satan vad sköna de är! Och det var verkligen på tiden att jag skaffade mig ett par nya ridbrallor, eftersom de jag hade innan var ganska nötta, med tanke på att de har sisodär 9 år på nacken...

Var även och hälsade på A idag, tillsammmans med miss P. Fick smaka maten de åt, och den var jättegod! Sedan blev det lite kaffe på maten och massa pratande, innan jag och miss P drog hemåt.

Är även ständigt trött, men vet inte varför... sover gör jag, men är ändå trött. Kanske är för att jag inte träffat mr K på över en månad. Kan det vara så, tro?


Kommentarer
Postat av: Pea

Vi äro hurtbullar, men du är den duktigaste hurtbullen ;D



Vad har din trötthet med K att göra? :O

2010-10-07 @ 13:20:01
URL: http://summerzpyro.blogg.se/
Postat av: AnneLIe

Du kanske behöver lite energi av mr K. Men när det är trist/grått väder blir man extra trött tycker jag.

2010-10-08 @ 17:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0