Energi...

Jag kom att tänka på när jag och miss P hade vår filmkväll i... september(?), då vi köpte lite godis och några filmer.
Jag kläcker ur mig:
"Jag behöver en energidryck, för något kaffe får jag ju inte!"
Miss P höjer på ena ögonbrynet, och jag kommer på vad jag sagt...
"Erhm, jag kan ju så klart få kaffe hemma hos dig, men jag behöver koffein NU!" säger jag ursäktande.

Vi går in i butiken, letar reda på några filmer (sammanlagt tre, hon köper en och jag två), lite godis och jag spurtar sedan iväg för att hitta energidryck.
När vi ska betala, så vill butiksbiträdet se LEGG på mig... och de har FEMTONÅRSGRÄNS på energidrycker... ser jag verkligen ung ut? O_o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0