Födelsedag och SJ

Jahapp, är trött som ett as och sover inte, fastän jag vet att jag borde, med tanke på att jag drar iväg neröver redan klockan tio, hade jag tänkt.
Har haft släkten här igår, eftersom mamma fyllde år då. Av min kusin och hennes familj så fick hon ett jättehäftigt armband + halsband. Det är till förmån för bröstcancerfonden, och de små utsmyckningarna föreställer... just precis, pärlor som ser ut som bröst.
Blev lite skojande om det under kvällen, att mamma fick "nya tuttar!"

Och idag kom min bror och hans sambo hit. Min äldsta brorson följde inte med den här gången, kändes väldigt konstigt att han inte var med, det är första gången på 18 år han inte följer med... men kan förstå honom också, han har ju lov och ville hälsa på tjejen sin...
Den biljetten (tur och retur) gick på NIOHUNDRAFEMTIO JÄVLA SPÄNN!!! Är SJ helt jävla sjuka i huvudet?! De vill ju såååå gärna att man ska åka kollektivt, men vem fan vill åka tåg med de priserna? Då är det ju billigare att åka bil... sjuka jävlar...

Men nu ska jag försöka sova, så jag orkar upp imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0