Fyy!

Jag och miss P tog en barbackatur med Svarta och Elvis idag, och jag blev något irriterad på en bil, eftersom den bara körde rätt ut i vägen, och jag och Pea hade trots allt företräde.
Jag blänger ilsket på bilföraren, eftersom det inte var långt ifrån att han körde på mig och Svarta, och lägger sedan till, till miss P:
"Jag hytte med näven mot den där föraren också."
"Jamen vi skulle ju ändå svänga in på den där vägen..."
"Och? Han ska ju fortfarande lämna företräde, och behöver inte köra över mig och Svarta för det... så, det blev att jag hytte med näven!"
Miss P flinar och säger:
"Att hytta med näven är ungefär som att säga FYYY, det är inte en jävel som bryr sig... visa honom fingret istället, det är mycket effektivare!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0