Humöret är inte på topp...

Jahapp, känner mig trött som en sönderbonkad bäver... mår därefter också, kan jag tillägga... jag orkar inte vara social och trevlig just nu...
Och så fort jag inte är sådär jävla übertrevlig så är det inte bra det heller. Jag får tydligen inte ha dåliga dagar för vissa människor...

Sedan att vissa människor får saker att låta så jävla enkla får inte direkt mitt humör på topp heller... det kanske är världens enklaste sak för dem, men det är inte det för mig...
Och JA, jag VET att jag skriver aningen kryptiskt... så, nu behöver ni inte påpeka det heller...

Just nu vill jag antingen slå sönder något, eller göra något annat jävligt dumt... och inga pekpinnar nu, har fått nog av sådana för ett tag, please.

Tell me, does it feel good to be like you?

Kommentarer
Postat av: Pea

Alla har rätt till sämre dagar, men jag hoppas att du mår bättre snart :)

2010-10-11 @ 20:42:50
URL: http://summerzpyro.blogg.se/
Postat av: AnneLIe

TA och piska en matta eller två, det är bättre än att slå sönder något. Sen blir det lite motion också :-)

Sen får jag hoppas du mår bättre snart. Du är saknad här. kram

2010-10-11 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0