Kill me...

Jahapp, var iväg till ännu en läkare, nummer fjorton, om jag minns rätt. Denne läkare var nog den hånfullaste jag haft hittills, det enda h*n gjorde, var att humma och prata om mina jävla mediciner.

Lyssnade h*n på vad jag sa om mina mediciner? Nej, självklart inte, h*n är ju läkare, och vet ju självklart bäst, medan jag bara är en psykpatient och inte värd ett jävla skit + att jag inte har en jävla aning om någonting.

När jag säger att medicinen inte hjälper, så är läkarens lösning på det hela (som vanligt) att höja dosen. Varför i helvete ska jag lyssna på läkaren, när läkarjäveln inte lyssnar på mig?

När jag var på väg bort ifrån mötet med läkaren, så höll jag på att bryta ihop, och det är fan första gången en läkare nästan fått mig till det. H*n fick mig att känna mig helt jävla värdelös, och verkade inte alls förstå hur jag mådde eller hur fan min ångest håller på att äta upp mig...

Så här dåligt som jag mår nu, har jag inte mått på länge, och allt är på grund av vad den där läkaren sa...


Kommentarer
Postat av: Pea

:( kramar om Finns här för dej gumman

2010-10-19 @ 22:54:51
URL: http://summerzpyro.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag vet hur det kan vara Eva.....För jä-ligt att de får behandla en på det viset...

Men stå på dig och lite till dig själv.

Och så har du ju oss alla igruppen som stöd... ;)



Varma kramar

2010-10-19 @ 23:04:10
Postat av: AnneLIe

Tusen kramar från oss här nere. Skit i läkaren han är inte värd dina tårar. Du vet att du är värd så väldigt mycket för oss här nere och även för alla dina vänner nära dig.

Om du behöver prata så ring vilken tid på dygnet som helst.

2010-10-20 @ 20:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0