Misstänkt

ÄNTLIGEN har jag fått tag i senaste numret av Misstänkt. Har letat mig fördärvad efter den där tidningen ända sedan senaste numret skulle ha kommit ut, men när jag letat i butikerna efter den så har jag hittat: Sisodär 10 olika p-tidningar, 120 olika skvallerblaskor, 43 olika fisketidningar, inredningsmagasin och jag vet inte allt skit som finns. Men min tidning finns inte!

Och tro mig, jag kollar i princip med lupp när jag måste söka igenom alla andra jävla tidningar, som det finns sisodär femton stycken av, inom samma ämne, fast med olika namn.
Som tur är så vet jag i alla fall en butik som säljer den, och idag stack jag dit, och precis som alla andra gånger jag varit dit, så hade de den. Så idag har det blivit tidningsläsande sedan jag kom hem med den :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0