Tick tack...

Jag tror min klockradio är besatt av en ond ande eller nåt, för när jag kom hem från miss P igår/inatt vid... ett, ungefär, så visade min klockradio att klockan var två.
"Okej, jag var väl borta längre än vad jag trodde" tänkte jag.

När jag sedan kollade på klockan på mobilen och även lappyn, så var klockan ett, och inte två.
"Wtf? Är det dags att ställa om klockan till vintertid eller?" tänkte jag, och ställde om min klockradio till ett, somnade och vaknade sedan vid halv nio, gick upp och frågade mamma om det var dags att ställa om klockorna till vintertid.
"Näe, det är inte förrän efter att E fyllt år... jag är inte säker på datumet, men det är ett tag kvar."
Så förmodligen har min jävla klockradio fått frispel och ställt fram sig själv en timme... hur nu det har gått till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0