Vem är han?!

Jag och mamma sitter och tittar på Criminal Minds, där Penelope Garcia blivit skjuten, och killen som sköt henne står vid brottsplatsen (som är utanför Garcias lägenhet), och frågar en granne om vad som hänt.
Jag frågar mamma:
"Känner du igen honom?"
"Jaa, vad har han varit med i?"
Jag tittar på henne, ungefär som om hon förlorat förståndet, då hon säger:
"Jaa, det enda jag vet är att det var han som sköt... men annars vet jag inte vem han är..."
Jag: "Ja, men det var ju det jag menade...!"
Mamma: "Jahaaa, jag trodde du menade att han varit med i något annat! Då förstår jag varför du tittade så konstigt på mig!"

Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Hej gumman

om du kollar på denna länk så ser du lite vad som händer här nere. Låt skrattet lysa upp dagen

http://www.youtube.com/watch?v=kAhsjh2GBF4

2010-10-16 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0