Förbannad...

Idag har jag varit på dåligt humör i princip hela dan. Först var jag på väg att riva ut min bilstereo som totalt blåvägrade att spela min CD-skiva... som inte ens är en brännskiva...
Lyckades få fanskapet att spela min skiva efter 20 minuters bråkande...

Sedan skulle jag ta av mig skorna, när jag kom hem... fastnade med fingrarna på någe vis i min sko så min... hmm, vad heter det nu då, tro... nyckelknippehållare... kanske? åkte av... så jag fick lov att jävlas en stund med den innan jag lyckades få på den...

Sedan har det hänt diverse andra saker, som att det där jävla möget till tvättmaskin inte tvättar som den ska, så hela golvet i tvättstugan var som en sjö... så då fick jag lov att tvätta om min tvätt, igen. Och kul tycker jag inte det är att tvätta...

Vi får väl se hur den här dagen slutar... med min tur så blir det väl ett praktgräl med någon jag tycker om... och jag hatar att bråka... -.-


Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Hej gumman har läst lite på din blogg. Ingen rolig dag idag men vissa dagar blir allt bara fel då vill man helst lägga sig och dra täcket över skallen och titta fram nästa dag så hoppas man att den ska bli bättre. Visst är bilar bra att ha så länge de går som de ska. Man ska bara behöva tanka, kolla olja och köra slippa resten. Här nere hållar man på att krypa ur skinnet för den världsomtalande grisen har anmält min gubbes mobilnr som stulet och ordnat med telia så mobil går ej att ringa ifrån allt på grund av att han inte svarar när grisen ringer. Så gissa om vi ska ringa några samtal till telia, polis mfl.

Nu till lite roligt var ner till äldsta sonen på en kopp kaffe och busade med lillan hon har blivit så rund och bortskämd haha.

du får ladda batteriet med en långkörning hit ner.

Hoppas du slapp gräla mede någon i kväll. Och att vi ses snart. kram ps försök tänka positiva tankar vet att det är j-lig svårt men man lyckas ibland iallafall

2010-09-28 @ 23:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0