Lodigt...

I onsdags blev man bra sliten, vill jag lova. Först gick jag en promenad, sedan sorterade jag alla pantburkar som fanns ute i ladan. Lådan som de där burkarna ligger i är ett monster, precis som min garderob, som numera nämns som... just precis, monstret.

Den där lådan burkarna ligger i är väl sisodär 140cm hög, och den var knökfull. Jippie, jag älskar verkligen att känna mig som en lodis när jag ska panta de där jävla burkarna... och då är det ju inte en liten ICA-kasse man kommer med, utan jag hade bilen knökfull med inte mindre än fem, ja du läste rätt, fem sopkassar överfulla med burkar.
Fick in tre i baksätet och lyckades trycka ner en i skuffen på bilen. Den femte fick ligga bredvid mig och se dum ut. 

Pantade två av påsarna på Konsum, och de andra tre på ICA... kände mig inte så jävla mysig när jag var färdig, vill jag lova. Händerna luktade satan och var grå... mindre mysigt... sedan ringde miss P, så jag plockade upp henne när jag var färdig med mina burkar, drog hem och bytte om och for sedan iväg till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0