Lucky Luke

Jag satt precis och klurade lite över vissa reklamer, bland annat, och kom då fram till att jag lämnar rummet snabbare än Lucky Luke när jag ser den satans TELE 2 reklamen... hatar den...
Och när jag precis tänkt liknelsen med Lucky Luke, så kom jag att tänka på introt(?) till den gamla serien.
"Tuffast utav alla, han drar och skjuter snabbt, skjuter skott på skott, och han träffar alltid nått..."
Är det bara jag som tycker att man kan tolka det där på mer än ett sätt? Plus det faktum att han heter Lucky Luke... Finns det mer än en anledning till att han heter Lucky Luke, tro?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hahaha! XD

2010-09-30 @ 17:20:31
URL: http://belial.blogg.se/
Postat av: Pea

Haha! Ja som svar på ditt inlägg och svar i MITT inlägg så kan jag ju bara säga att jag aldrig tänkt på det förrut, men de e nog för att jag aldrig kollat direkt på LL xD Men fett kul va de iaf :D

2010-09-30 @ 18:18:36
URL: http://summerzpyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0