Måstemöten

Har ringt massa samtal idag, känns det som. Egentligen är det inte så många, men som sagt, det känns som det. Är extremt trött eftersom jag funderar alldeles för mycket. Skallen blir som en stor bomullstuss och jag hänger inte med alls.

Har fyra "måstemöten" den här veckan... nej vänta nu, det är till och med fem. Fast de är egentligen inte så jobbiga, men de tar ändå på krafterna, eftersom jag hela tiden måste koncentrera mig på vad som sägs, för drömmer jag mig iväg för bara en liten stund, så har jag ingen aning om vad som har sagts. Då blir det ett stort ERROR-tryck i pannan på mig.

Så dessa möten suger ur mig all min energi, men vad gör man inte för att få umgås en liten stund?
Sen att jag är helt jävla socialt inkompetent gör väl inte saken bättre (eftersom jag nyss påpekade "vad gör man inte för att få umgås en liten stund?"), jag känner mig som en idiot när jag väl säger något, och jag tycker hela tiden att allt jag säger är helt fel eller att det är helt fucked up.
Det är klart att jag vill kunna säga saker utan att känna så, men det är inte så lätt... jag får ångest av att inte kunna prata och allt blir bara helt åt helvete...


Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Hej. Skriv ner dina funderingar/tankar/frågor hemma i lugn och ro, ta med dem som ett stöd om du inte känner att du inte vill prata så lämna din komihåglapp så kan ni utgå från den, då känns det kanske bättre och man blir inte lika tom sen kanske ett av trollen kravlar iväg :-)

Tänk på att Tankar är tankar och inte sanningar.

2010-09-21 @ 18:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0