Nervös

Just nu är jag lite nervös... inte sådär super-duper-mega-jättenervös, men lite nervös. Ska iväg till klockan fem för att skaffa en ny tatuering... får hoppas att det inte gör allt för ont... Det roligaste av allt är att jag gjorde min första för precis 3 månader sedan, 24 juni.
Så jag får väl se hur det går den här gången... sist gjorde det ont, men inte så ont som jag trodde att det skulle göra... men men, det löser sig...
Jag får väl återkomma och tala om hur det gick :)

Då är jag precis hemkommen från tatuerarstudion... och SATAN vad ont det gjorde på vissa ställen, men nu är den gjord iaf... tror det har börjat bli lite av en drog för mig, det där med tatueringar...
Och han som gjorde den var så himla omtänksam, frågade om det gick bra och så... :) så vi pratade lite också, samtidigt, det lyckades avleda smärtan litegrann :P
Han frågade också, när han var klar, om han fick ta kort på tatueringen, eftersom det var till hans portfolio, och det är klart att han fick det :]
Fast bilderna nedanför har jag tagit själv :P


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul. Lägg upp bild sen. :D

2010-09-24 @ 15:25:37
URL: http://belial.blogg.se/
Postat av: AnneLIe

fin bild nu får du lov att komma så man får se den på riktigt

2010-09-24 @ 20:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0