Ommöblering

För två dagar sen var jag något uttråkad, så jag bestämde mig för att möblera om. Sagt och gjort, jag satte igång med att flytta undan soffbordet, alla "lösa" grejer och att trycka igång stereon, så klart.
När det  var dags att flytta på mitt enorma mög till garderob, så trodde jag att jag skulle bli vansinnig. Nåja, lite får jag väl skylla mig själv, eftersom jag inte orkar riva ut alla kläder ur garderoben, för att sedan hiva in alla kläderna igen.

Så jag tog i för kung och fosterland, och lyckades faktiskt flytta möget så pass mycket så det kom på precis det ställe jag ville ha den på. Jag hatar den där jävla garderoben, den är ett monster!

När jag fick fanskapet, så tog det 6 timmar att sätta ihop den. Och innan ni frågar: Nej, det var inte IKEA, det var faktiskt JYSK.
När man börjat få ihop den där satans garderoben, så inser man att: "De har packat ner fel jävla skruvar!" Men det fanns inte mycket man kunde göra åt saken, så fick sätta ihop garderoben med fel skruvar...

Nu kom jag ifrån ämnet lite. Nåja, fick dit garderoben dit jag ville ha den. Sedan var det sängens tur. Soffan hade jag baxat undan i ett hörn, och när jag skulle flytta på sängen, så fick jag lov att baxa undan soffan ännu mera. Sedan insåg jag att; "Fan! Jag kommer inte att få in min satans säng emellan garderoben och väggen!" så jag fick lov att ställa den på högkant (sängen alltså, inte garderoben) och på så vis baxa in den... så det gick, tillslut.
Det jävliga nu var att min stereo fått frispel och vägrade spela min skiva. Hade god lust att slänga ut den genom fönstret, men lät bli, och bytte skiva istället, som faktiskt fungerade felfritt.

Jahapp, det sista jag skulle ha in, var mitt soffbord, som jag ställt ut, för att det inte skulle vara ivägen. Jag lyfter in fanstyget, ställer ner det och skriker sedan rätt ut, eftersom ett av benen på det förbannade soffbordet lossnade, vilket resulterade i att alla grejer innuti/under soffbordet for all världens väg. Jag svär långa ramsor innan jag lyckas få fast benet igen, och kan ställa det på sin plats.
Det var svettigt och med några missöden, men nöjd är jag!

FÖRE:


EFTER:

Kommentarer
Postat av: Pea

Det vart jättefint :) Way to go, Snuff ^^

2010-09-19 @ 12:48:00
URL: http://summerzpyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0