Ridning och tvättmaskinen

Idag har jag varit trött och sliten hela dagen... jag undrar vad det beror på?
Red Svarta idag, var ner på klubben med S-L, men stack iväg när han väl kommit till klubben. Det var inte omtyckt av Svarta, hon gnäggade, tvärvände flera gånger och jag blev riktigt irriterad, men jag vägrade ge upp, hon skulle gå åt det hållet jag ville, och inte åt det hållet hon ville.
Lyckades tillslut ta mig bort från klubben, efter diverse vändningar och volter, och började bege mig mot stallet istället.
Lyckades ganska bra, ända tills vi kom till en korsning, då hon försökte vända, igen.
Kan ju lugnt säga att jag var jävligt trött i benen när jag väl satt av... och egentligen kan jag inte förstå varför Svarta gör som hon gör. Hon får i princip panik om hon lämnar Elvis, vill bara vända och gnäggar hjärtskärande... det är ungefär som att hon tror att hon aldrig mer ska få se honom...

Annars har väl dagen varit rätt lugn, förutom att jag fått lov att starta om tvättmaskinen idag igen, tre gånger. Men den ska tydligen bytas ut imorron, så då får vi väl förhoppningsvis en tvättmaskin som inte ska behövas startas om hela jävla tiden -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0