Blodprover och telefoner...

Jahapp, då var alla Jo Nesbö-böckerna utlästa... känns trist, för de var (är) så förbannat bra... har blivit som en jävla drog...

Har tagit blodprov idag också, eftersom jag fick brev i förra veckan om att värdet på mina blodplättar(?) var något lågt...
Så, det tog jag om idag... och det gick väl bra, antar jag...
Verkar som det är alla möjliga fel på mig nu, det är ditt och det är datt... blir egentligen något trött på alla diagnoser och fan vet allt...
Fast å andra sidan så vill jag ju faktiskt veta vad fan det är för "fel" på mig...

Ska försöka ringa samtal imorgon, får väl se hur det går, eftersom jag hatar att prata i telefon med folk jag inte känner... får ångest av att ringa samtal... de enda jag klarar av att ringa är till 3 personer (ungefär...) annars känner jag mig bara ivägen eller till besvär...
Fast det gäller väl egentligen inte bara samtal...

Usch, nu blev det ett... tråkigt inlägg, men... så kan det vara ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0