Brumbrum!

Idag blev det massor av åkande på praktiken... jag och miss P fick först lasta chefens bil, sedan när vi har gjort det, så sträcker han fram bilnycklarna mot mig.
Jag fattar först ingenting, vad fasen ska jag med dem till? Efter en liten stund fattar jag att det är JAG som ska köra bilen... kände mig lite stolt då, faktiskt :)
Det blev sammanlagt 4 vändor till sopstationen för att lassa av alla grejer, tror nog att han som var på sopstationen hade väldigt roligt åt oss, det såg i alla fall så ut :)

Magvärken har fortfarande inte gett med sig, ska ringa vårdcentralen imorgon, för att höra om de har några tips på vad fan det kan vara för fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0