Intensivdag

Idag har det varit en ganska intensiv dag... passade först min brorson, hjälpte mamma att handla, läste ett tag och sedan var det bara att vara barnvakt igen, denna gång åt min mammas jobbarkompis dotter...
Gick bra, har ganska nyss kommit hem... är svintrött och har fortfarande ont i magen, har haft det i ungefär 3 dagar nu... vad det beror på, vet jag inte...

Har även plöjt igenom 2 av de 3 böckerna jag lånade på biblioteket i fredags... Gillar författaren, Jeffery Deaver... (har två böcker av honom, Den tomma stolen och Dans med döden, men skulle vilja läsa alla, men det verkar vara svårt att få tag på dem...)
Dock är fortfarande Jo Nessbö svårslagen, tycker jag... älskar hans böcker, de är verkligen snorbra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0