Invigning

Igår invigde jag nya kameran jag fick av pappa, så nu vet jag dock inte vad jag ska önska mig i födelsedagspresent, väntade mig inte att få en kamera...
Fick även två jättesnygga väskor i julklapp. Den ena av mamma och den andra av min kära andra familj (d.v.s mr K's familj).
Chefens julklapp har också gått åt, den är alldeles för god... en enorm chokladask...

Julmaten är även den slut. Rätt skönt faktiskt, har ätit samma mat i 4 dagar nu, är rätt trött på julmat nu... Bessykakorna som mamma har gjort och även marsipanen jag fixade är dock kvar :D


Bild 1: Jag tuggar på chokladasken ;)
Bild 2: Innehållet är på väg att ätas upp :)
Bild 3: Den ena av mina svinsnygga väskor. Denna fick jag av mr K's familj. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0