Magont och MC...

Har fått tid att kolla vad fan det är för fel på min mage... ska dit på fredag klockan... hmm, nåja, 8.45 eller 9.15, minns inte vilket av dem, får lov att kolla upp det... blir ingen hit att komma för sent, direkt...
Kan inte äta heller (tror hela tiden att magvärken ska bli värre), och jag äter endast för att jag vet att jag måste, inte för att det känns bra eller för att jag är hungrig.
Resultatet av det, är att jag har gått ner 2 kg på ungefär en vecka... inte så bra, skulle jag väl säga...

Trodde jag skulle spräcka lungorna idag också... fick bära en snortung kartong från bilen till altanen (det är väl ungefär 30 meter emellan... tror jag... att mäta avstånd är inte direkt min starka sida...), mamma ville hjälpa till, men jag skulle (så klart...) bära skiten själv... när jag var framme vid altanen så kändes det som att jag var två lungor fattigare...

Har även kollat på (och ja, jag har läst böckerna också, sisodär 7-8 gånger...) Män som hatar kvinnor, och är äckligt sugen på att ha en lätt MC... vill ha, vill ha, vill ha!
Jag undrar hur många tjejer som sett den filmen, och efteråt blivit sugen på att skaffa MC-kort och MC? En hel del, skulle jag tro...
Men ska jag ha MC så ska jag ha en liten och lätt, ingen stor och tung jävla klump som skulle mosa mig så fort jag ska ställa ifrån mig den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0