Ny respekt...!

Idag var det praktikdags igen... fick börja med att svabba trappan, eftersom den var lite nersmetad med målarfärg... hmm, nej förresten, började faktiskt med att bära ner cyklar i förrådet tillsammans med miss P, efter det så svabbade jag trappan...
Efter att jag petat i mig min lunch, så fick jag hjälpa mr B, den andra praktikanten, att städa vid bakugnen (cykelverstadet har varit ett bageri tidigare) och det var ett helvete...
Har lätt fått ny respekt för de som jobbade i kolgruvor. De jobbade ju utan sådana där ansiktsmasker som jag och mr B hade, men fastän jag hade en sådan där ansiktsmask så var det ett helvete att andas. Så ja, jag har fått en helvetes respekt för dem som jobbade i kolgruvorna utan några masker. (Kollunga, no shit Sherlock...)



Hmm, på något skumt vis så får jag för mig att jag liknar Sub-Zero eller Scorpion i tv-spelet Moral Kombat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0