Ren som en... älg...

Skulle ta och fixa till mig innan jag och mr K drar uppöver... började rätt bra, fick i alla fall på mig en del av sminket innan jag lyckades tappa ögonskuggan i handfatet... hurra! Eller inte...
Fick (så klart...) lov att ta bort det som hamnat i handfatet, men ju mer jag försökte få bort det med vatten och toapapper, desto värre blev det...
Tog då rengöringsmedel och försökte fixa till handfatet med hjälp av det + toapapper, men nej, det gick inte det heller.
Fick då syn på en svamp som jag fick bort den förbannade ögonskuggan med...

Snart är det dags att åka uppöver... får hoppas på att vi klarar oss undan trafikkaos och sådant skräp... hatar, hatar, hatar att stressa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0