Snart är det jul...

Idag blev det en hel del julbakande tillsammans med min kusin + hennes 3 barn och min svägerska + hennes 2 barn (mina två brorsöner, alltså).
Det tog inte så lång tid som jag trodde att det skulle göra. När jag såg berget med pepparkaksdeg så var min första tanke att: "Detta kommer ta halva dagen..."
Men nej, det gjorde det inte, det tog ungefär en timme, sedan var degen slut.

Det blev lite fikande efter att alla pepparkakorna var klara, sedan på eftermiddagen så klädde jag, mamma och pappa granen, samtidigt som jag dekorerade några av pepparkakorna med kristyr.

Nu ska jag försöka sova... har praktik och ett möte att se fram emot imorgon... (Praktiken har jag inget emot... mötet hade jag däremot gärna skippat... ska ha det med min jobbcoatch... jippie...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0