Snart nytt år...

Har spenderat en trevlig kväll hemma hos "svärföräldrarna" och mr K, ganska precis hemkommen.
Började dock inte direkt bra när jag och mr K skulle åka hem... bilkraken ville inte bli varm! Var snorkallt i bilen och det blev is på insidan av rutan. Var på väg att gråta av frustration...
Som tur var så ringde mr K till far sin som fick komma ut och kolla på bilen... det visade sig att jag hade lite taskigt med glykol i bilen, så får fixa det när jag kommer hem...

Får se vad 2012 har för äventyr på lut, och om det blir ett bra år... förhoppningsvis så blir det väl det... här smäller det för fulla muggar just nu, hur mycket raketer och grejer som helst...

Det nya året invigs med en kopp rykande hett the... törs fan inte dricka en droppe alkohol, vägrar göra det om jag ska köra bil dagen efter... så, det får bli the istället. Flarran jag fick av mr F och miss A får vänta till en annan dag... vet dock inte när, men men, det löser sig väl, antar jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0