Snurrsnurr som en jävla tvättmaskin...

Tankarna virvlar verkligen just nu, skallen är totalt mosad, känns det som...
Idag har jag varit iväg till vårdcentralen för att få bukt med min mage som värker... men nej, de kunde inte komma på vad som var fel, så imorgon eller på torsdag (Jag hoppas verkligen att det blir imorgon) så skulle jag få en akuttid för att röntga (erhm, stavas det så?) den... så jag får väl se vad de kommer fram till... (om de nu kommer fram till något, en del är duktiga på att inte komma fram till något alls, men en massa tester och skit ska de i alla fall göra...)

Ska även besikta bilen imorgon, och jag hoppas det går bra... kollade alla lampor idag, och de lyste lika klart som en julgran. Så jag hoppas att bilen går igenom, annars blir jag irriterad...
Det är bara att bita ihop och hoppas på det bästa, right?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet hur det är när dt inte hittar felet på vad som gör ont i magen. Mig hittar det int fel på mage så haft värk i 3 år.

/Heidi

2011-12-06 @ 23:04:20
Postat av: Anonym

2011-12-07 @ 06:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0