Gifta sig...

Drömde en riktigt... eller ja, egentligen var den väl inte sådär helmysko... men... erhm... i alla fall... Here goes...
Jag och mr K hade av någon anledning bestämt oss för att gifta oss, så vi drog iväg till kommunhuset, där det stod en gubbe i samma vita kläder och samma frippa som Elvis hade. Plus att han hade ett par enorma solglasögon på sig, sådana som mer ser ut som skämtbrillor (det kanske de är också, vad vet jag). Skalmarna var knallrosa och killen var rund som en boll...
Mr K hade sina älskade kammobrallor på sig plus en kolsvart t-shirt med en döskalle på, och jag hade en knallrosa svinkort klänning + en tiara i håret.
Det enda som bekymrade mig lite, var:
"Men fan... vi har ju inga vittnen!"
Det verkade inte mr K bry sig nämnvärt om, han bara ryckte på axlarna och svarade:
"Spelar väl egentligen ingen roll... vi kan ju alltid leta upp någon...!"

Efter det kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände... hmm, får nog skriva ner det när (eller om) jag kommer ihåg det...

Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Vill vara med.

2011-02-22 @ 05:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0