Dofter och musik

Klurar på om jag ska orka göra en tredje (eller blir det fjärde...?) kopp med kaffe...
Lyssnar på underbara Skillet och har tänt doftljus så det luktar gott i hela huset... minns dock inte vad doften heter, men luktar gott gör det i alla fall. 

Är otroligt trött, men tror det kan bero på gårdagen, som var hur kul som helst...! Blev först stallet, och efter det så umgicks jag med miss P... var ett tag sedan sist, så det var riktigt kul, tycker jag :]

Klurar alldeles för mycket också, tror jag... är väl ännu en anledning till att jag alltid är så trött... tankarna spretar omkring överallt, och jag hinner inte med... allt snurrar, och efter ett tag får jag antingen ont i huvudet eller ångest... Så otroligt tröttsamt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0