Ensamhet

Har suttit hela dagen (i princip) och lyssnat på Skillet... har även haft bror på... ganska snabb visit, han försökte montera in sin gamla stereo i min bil... vilket inte gick så bra... drog iväg till Mekonomen för att försöka hitta en adapter så jag ska kunna montera in hans stereo i min bil... har tröttnat på att jävlas med min cd-spelare i bilen i 45 minuter innan idioten inser att den har en skiva som kan spelas...

Känner mig som vanligt ensam och konstig, ensamheten äter på mig... läste även gamla dagböcker, och det var som en käftsmäll, sjönk bara djupare ner i ångesten och ensamheten...

Ensamheten skriker ständigt på mig, hur fan ska jag lyckas ta mig ur den?

Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Hej lilla troll.

Du får komma ner så kanske ensamheten försvinner.

Fast en lilla dj-vulen brukar tränga sig på ändå fast den inte är välkommen. Den har väldigt svårt att fatta tror jag, har den på besök också. Men nånting den inte gillar är när man tittar framåt och inte bakåt då har den inte lika stor makt över en har jag märkt. Fast ibland orkar man inte så emot f-n så less man blir då.

Så försök att se framåt ta en halvtimme i taget och öka till en timme osv.



kram

2011-01-25 @ 16:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0