GAAAH!

Idag har jag ständigt pendlat mellan ångest och ilska... fast har faktiskt fått plats med lite skratt också...
Köpte ny mp3-spelare, eftersom jag inte riktigt litar på min Ipod, den gör lite som den vill...
Självklart så gick det inte att föra över alla låtarna från Ipoden till mp3-spelaren, lappyn bara laggade och hängde sig, vilket slutade med att jag såg rött.

Ilskan pulserade i hela rummet, och varenda grej jag kunde kasta, den kastades. Mitt monster till garderob fick sig mer än en smäll, vilket slutade i ett BRAK, och playwoodskivan (en av tre) lossnade...
Blev en hel del gapande och skrikande, innan jag fick nog. Mamma tog med sig lappyn till mr E, och han skulle kolla på den och se om han hittade något fel på den...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0