Over and over

Varför känner jag mig mer eller mindre alltid ensam?
Social? Varför det? Jag vet inte hur man beter sig.
Hur skaffar man sig nya vänner?

Ensamheten river och sliter i mig, och allting tuggar och sliter på mig... självföraktet, självhatet... Fröken Döden och Herr Ångest sitter alltid på vardera axel, och jag försöker riva och slita mig loss, men jag vet inte hur jag ska orka kämpa mera...

Allting repeteras hela tiden, jämt och ständigt...
Självhatet, självdestruktiviteten, ensamheten och allt det där...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vet nästan hur du känner........

Vi får hitta på något att göra, tänka ut något bra

Du är inte ensam fast det känns så ibland men den känslan har alla ibland (även de som "mår" bra)

Du får börja varje dag med att ställa dig framför spegel och säga : Jag duger, jag kan, jag är behövd, jag är älskad.



kram

2011-01-09 @ 22:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0