Sömnlös i... nej, inte Seattle

Jahapp, nu har jag försökt sova sedan halv ett... men det verkar som att jag inte kommer få speciellt mycket sömn... och det tycker jag inte alls om, med tanke på att jag ska köra bil i maaaassa timmar imorron... eller senare idag, om man ska vara petnoga.
Sen finns det en till anledning till att jag förmodligen inte kommer kunna somna...
När jag tog upp laptopen från golvet så var det en jävla skalbagge som klättrade på kanten av den... och jag hatar småkryp... får panik om någon insekt kryper på mig... och nu ska jag alltså försöka sova med en jävla skalbagge i samma rum, och jag vet inte var den tog vägen när jag föste iväg den från datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0