Boxningen

Jahapp, ikväll är det boxning igen då... var där förra veckan också, men då klarade jag inte av hela passet. Inte för att det var fysiskt jobbigt, utan för att det var psykiskt jobbigt.
Jag klarade av att vara där i fyrtio minuter, sedan fick jag nog. Vi hade en annan instruktör än vad vi brukar ha, och jag kände mig inte alls bekväm, jag tyckte nämligen att instruktören lät "eleverna", eller vad man nu ska kalla oss som tränar, ta över alldeles för mycket.

Missförstå mig inte, jag tycker inte det är ett dugg fel att som instruktör lyssna på andras önskemål, men du ska som instruktör inte låta dem som tränar ta över helt och hållet.

Så efter fyrtio minuter fick jag nog. Hade jag stannat kvar, så hade jag antingen börjat gråta, skrika eller klappat till någon, vilket jag absolut inte hade den minsta lust att göra.
Så jag gjorde som jag i princip alltid gör när jag får panik: Jag flydde och gick omkring på gatorna i ungefär tio minuter, innan jag vände och gick tillbaka igen...  
Har vi samma instruktör som förra veckan, så kommer jag att gå hem igen, för så förbannat roligt var det inte förra veckan.

Kommentarer
Postat av: fredde!

Nej helt klart! håller med till 100%

förstår att det vart jobbigt då ju :s

håppas ni kommer att ha eran vanliga nästa gång :D

2011-11-08 @ 13:44:33
Postat av: AnneLIe

Då får du gå hem och boxas med Kalle lite :-)

2011-11-08 @ 17:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0