Frispel...

Jodå, ökningen gick bra idag... så då borde det gå bra imorgon med... ska dock börja klockan 09.00, istället för 10.00 som jag annars brukar göra...
Har halsbränna som satan, men vet inte vad det beror på... :/

Har även pratat med (eller ja, min mor ringde och pratade) en sköterska på psyk. Det har nu gått 1 månad och 3 dagar sedan jag träffade min läkare.
Har jag fått något sjukintyg? Nej.
BEHÖVER jag sjukintyget? Det kan du ge dig fan på! (Varför skulle jag annars gå dit... inte för att jag tycker det är roligt, i alla fall...)
Så jag undrar vad de egentligen gör på psyk. Sitter de och fikar hela dagarna eller? Är jävligt less på att alltid komma i kläm, bara för att mina problem är psykiska och inte fysiska.
De fysiska problemen syns ju, till skillnad mot de psykiska, eftersom (mamma uttryckte det så bra) min smärta inte sitter i benen eller armarna, utan i själen.

I'm just a step away
I'm just a breath away
Losin' my faith today
(Fallin' off the edge today)

I am just a man
Not superhuman
(I'm not superhuman)
Someone save me from the hate

It's just another war
Just another family torn
(Falling from my faith today)
Just a step from the edge
Just another day in the world we live


Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Ja vad de gör på psyk kan man ju undra ibland.

Jag var dit förra onsdagen skulle vara där 9.00 kom dit fem i 9. Fick vänta tills 10.15 för de såg inte att jag satt i väntrummet var deras ursäkt, hade de bara rest sina aslen från stolen och gått ut och tittat så hade de sett mig, men min läkare kom ut och hämtade in en kl 9.15 hon satt 1 stol från mig men han hade inte sett mig!!!!!!!!!



Hoppas du får dina intyg snart. kram

2011-11-29 @ 07:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0