Korkad som en flaska...

I natt kommer jag förmodligen att sova som en gris... helvete vad vi fick ta i på boxningen idag! Musklerna värker, vill jag lova... fast jag gillar den smärtan, då vet jag i alla fall att jag gjort något nyttigt...

Var själv på praktiken idag... fast det var inte allt för illa... skulle fixa lite sprickor i taket (eller ja... längst in vid väggen...) med silikon(?)... det var i en sån där sak där toppen ser ut som en spruta, men istället för att tömma den som du gör med en spruta, så använder du den som... ptja, bästa sättet jag kan förklara det på, är att du trycker av som på en pistol.
Chefen visade först hur jag skulle göra, och jag tänkte att "Detta är nemas, det fixar jag lätt!"
Jojo... chefen skulle iväg på ett annat jobb, så han lämnade mig ensam ett tag... jag skulle fixa sprickorna, och jag trycker, precis så som chefen har gjort. Kommer det något silikon? Nix.
Jag trycker och trycker, men absolut ingenting händer.
Efter ungefär tio minuter, då jag nästan gråter av frustration, så inser jag att: Jag har för helvete inte ens tagit bort korken!!
Inte förbannat konstigt att det inte kommer något silikon då...

Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Man kan ju inte komma ihåg allt :-) var glad att inte tuben sprack när du tryckte på den. Kan se framför mig en bild av dig på trappstegen och med innehållet rinnade ner för pannan på dig och din förvånande min.......

kramis

2011-11-30 @ 10:45:19
Postat av: Pea

Awes, gullegumman då ^^ <3

2011-11-30 @ 22:47:17
URL: http://losthope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0