Måsten...

Just nu känner jag mig stressad, pressad och allmänt under isen... har glömt ringa min läkare, måste fixa papper, måste prata med chefen om att öka en timme till om dagen (eftersom min jobbcoach tjatade så förjävligt idag.)... det är fanemig bara en massa jävla måsten och det tar knäcken på mig.
Jag blir bara stressad och mår bara sämre, stop it, please?

Men det är klart att min coach inte kommer sluta tjata, jag kommer aldrig (okej, du ska aldrig säga aldrig, men ändå) få den där jävla utredningen gjord, jag verkar aldrig få några papper...

Jo, jag vet, jag är negativ, men det bryr jag mig faktiskt inte om. Jag pallar fan inte att vara så jävla positiv hela tiden, det tror jag inte att någon gör. (Visst, undantag finns säkert.)

Näe, nu ska jag lägga mig och sova, och hoppas på att morgondagen (i alla fall alla samtal jag ska ringa) fort som helvete går över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0