Paniksamtal

Jahapp, har i alla fall ringt ett samtal idag. Har haft ångest hela jävla dagen på grund av det där väntande samtalet som jag fick lov att ringa.
Är väldigt irriterad just nu. Var hos min läkare den 25/10, och har inte fått något läkarintyg än. När jag ringde, så visade det sig att de inte ens hade skrivit något!
Visst, min läkare kanske har mycket att göra, men så jävla lång tid tar det inte att skriva ett sjukintyg! Det går på maximalt tio minuter...

Sedan är det praktiken... ja, jag trivs jättemycket där, men det är jävligt pressande att ha en jobbcoach som hela tiden flåsar mig i nacken och som tycker att jag ska öka tiden...

Ännu en gång så börjar jag tycka jävligt illa om livet. Har det inget slut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0