Sweet dreams

Vet inte riktigt om jag vågar somna, hade en riktigt otäck dröm inatt... den gav mig sådan dödsångest...
Minns inte riktigt vad den handlade om, men kommer ihåg att när jag vaknade, så var jag övertygad om att nu, precis nu 03.15, så kommer alla i huset att dö. Och det kommer inte vara någon annans fel än mitt.
Varför jag var så övertygad om att jag kommer dö, vet jag inte. Men känslan var inte trevlig...

Så nu ska jag försöka sova, aningen pillergroggy (tror jag i alla fall, eller så är jag bara allmänt trött, somnade ju faktiskt inte på soffan som jag vanligtvis alltid gör...), så får jag väl se om den där otäcka känslan kommer tillbaka...
I sure as hell hope not...

Kommentarer
Postat av: AnneLIe

Hoppas du fick sova lugnt. Det är hemskt när man vaknar med dödsångest mm. kram

2011-11-25 @ 09:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0